onsdag 1 juni 2011

I am a nurse.. nästan varje fall!

Idag var det examen och jag är nästan färdig sjuksköterska! Det saknas 5 veckors praktik på vårdcentral (som jag missade när jag var sjukskriven för foglossningen) för att vara klar. Galet vad fort tiden gått!


Annars har det varit jättebra i helgen. Mamma o lillasyster har varit o hälsat på. Har varit jättekul, men tyvärr bröt lillasyster nyckelbenet (på leos lekland, efter 5 minuter) dag 2, så det hade vi gärna sluppit.

Annars flyter livet på. Skruttan ligger o sparkar på leksakerna i babygymmet, i byxor och tröja! Ingen blöja alltså! Ser jättesött ut! Man smälter när man tittar på henne. 

5 kommentarer:

  1. Vart bor dina föräldrar? Har de flyttat eller är du själv också född nån annanstans än umeå? Hör självklart av mig om vi kommer neråt! Väntar att sambon och de andra bestämmer när de ska golfa, går inte snabbt.... ;) Hoppas det blir nu i början på sommaren för det börjar bli jobbigt för ryggen att åka bil.

    Hur går det för er? Vad duktig hon varit med toa rutinerna! Är hon fortfarande utan blöja?? Kram

    SvaraRadera
  2. Jättebra tips på profylaxövning! Det ska vi absolut testa! Sambon får väl passa på att nypa mig nu så får jag ge igen sen på bb :D

    Vad roligt med husvisning! Vill också ha hus :( Vad tyckte ni om den ni hann se? Hoppas ni hittar nåt riktigt fint. Kram

    SvaraRadera
  3. Men fanns det ingen dusch alls eller var den bara långt från bastun? Dåligt i vilket fall. Man kan ju inte betala vad som helst för några dyra/snygga saker här och var om resten inte är genomtänkt och funktionsdugligt. Tyvärr verkar det ju finnas människor som är villiga att betala och tom buda så husen säljs och nästa också tar överpris. Så är det här iaf, folk budar som tokar fast hela huset är mögligt och man måste byta typ ALLT.

    Hoppas ni hittar något riktigt fint som passar er!

    SvaraRadera
  4. Ja jag försöker dricka och dricka. Känns som det inte räcker ändå. Haft med mig min lilla vattenflaska överallt idag :P Antar att ni också haft riktigt varmt. Tänkte kanske ta en vända till Ikea på måndag med mamma om det blir lite svalare. Små handdukar ska jag passa på att köpa, är det något annat därifrån som du tycker varit riktigt bra?

    Hoppas allt fortsätter gå bra med era rutiner! Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till nästan-syster!! :)

    SvaraRadera