tisdag 5 april 2011

v.34+3: Vattenavgång

Här har det börjat hända grejer. Är på förlossningen nu, vaknade vid halv fyra av att vattnet hade gått. Riktigt forsade och här sa dom att det inte var nån tvekan om att det var vattenavgång. Det berodde dock inte på städningen varje fall :) Blir troligtvis flyttad till neontalen imorrn. Även om jag hela tiden sagt att jag vill ha tidigare så var det här lite tidigare än vi räknat med. Är beordrad sängläge då bebis inte är fixerad ännu, bebis ligger dock med huvudet neråt. 

6 kommentarer:

  1. Men hallå där, vad händer?! Fuskar du? Vi har ju ngr veckor kvar! ;) Hoppas allt går bra. Håller tummarna. :) kraaam

    SvaraRadera
  2. Tänker på er!! Lycka till sötaste! Kramar

    SvaraRadera
  3. Men så spännande!!!! Kanske bebis kände på sig att du köpt och fixat klart allt så det var ok att komma ut! ;) Hoppas allt går bra! Tänker på er. Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Tänker på er och hoppas att allt går bra! Massa kramar

    SvaraRadera
  5. Spännande! Hoppas allt går bra. Kram från mig & Love

    Ps: Jag fick också antibiotika innan Love föddes. Mitt vatten kom inte på en gång utan sipprade en hel dag.

    SvaraRadera