söndag 17 april 2011

Permission!!

Idag har vi fått fara på permission! Är så glad! Så skönt att bara få komma hem och rå sig själv ett tag. Att få plocka och greja bland sina egna prylar. Har bland annat plockat i ordning lite i Skuttans rum och om ett tag ska jag nog passa på att bädda vaggan.

Är jäkligt glad över att jag städade så pass noga som jag gjorde innan vattnet gick. Var skönt att få komma hem till ett städat hem, även om det skulle behöva göras ett par punktinsatser i vissa rum, men det är inget som är akut.

Nu ska jag bara passa på att njuta av att vara hemma i mitt eget hem, med min egna lilla familj.

Sötaste Skruttan, tyvärr rodnad från tejpen som hållit fast sonden.. 

Små söta fötter



Vilar hos pappa.. 



Första badet! 

Skruttan i drakdräkten som pappa inhandlat!


Hemma på permission! 
Ligger och myser i barbapappa snuggle nestet som mamma sytt.. 

*mys*



gos på pappas bröst

gos hos en ruskigt trött mamma

5 kommentarer:

  1. Så skönt för er att få komma hem lite =) Tänker på er! Kramar

    SvaraRadera
  2. Åhh vad mysigt! Söta ni är lilla familjen! Du ska se att innan du vet ordet av är ni hemma på heltid.
    Mässan var helt ok. Jag blir bara så snurrig och trött på såna ställen. Nu mer än nånsin. :)
    Vill ha min Sesam utanför magen nuuuu!! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Jag läste det igår kväll på din blogg! va skönt för er att få komma hem, bara om det är för några timmar så är ens hem alltid underbart.
    Vad är en snuggle nest’et egentligen? Har aldrig sett en sån förut men älskar eran som är barbapapa!

    Hur går det för henne nu? Får hon i sig mat?

    SvaraRadera
  4. Va tråkigt för er, tänkte rekommendera en amningsnapp men såg att du redan provat med det. Jag ammade med den under hela min amningsperíod.En del barn går inte att rapa, Conny var jättesvår att rapa för min del men alla andra lyckades jättebra. Hoppas det går framåt för er så ni får komma hem snart. Fortsätt kämpa! ;-)

    En sån skulle jag ha behövt när Conny var liten, hade ingen aning om att det fanns nått sånt. Jag vet vem jag ska be sy en sån om jag skaffar fler barn ;)

    SvaraRadera