onsdag 18 maj 2011

Lite av det som hänt sen sist!

Vardagen rullar på. Försöker hinna med att göra sista kursen i skolan samtidigt som jag är hemma med Freja. Det funkar, men är inte världens mest effektiva. Så lätt att fastna framför tv'n, facebook eller dyl. I helgen var vi upp till svärföräldrarna där Freja bland annat fick träffa farfar för första gången. 

Annars så flyter det på. Freja's rumpa är inte röd längre. Jippi! Har dock beställt hem tygblöjor som vi ska testa att använda. Fick förresten hem 3 blöjbyxor idag. Resten borde komma imorrn. Riktigt jobbigt då rumpan lätt vill börja rodna igen om vi slarvar med salva, tygbit eller t.ex tvättar med tvättservett eller vatten istället för enbart olja. 

Har äntligen även beställt en tvättmaskin och en torktumlare!! Ska bli så skönt att kunna tvätta i lägenheten. Speciellt då Skruttan kräks ner alla kläder och kräks-trasor på direkten. Det kommer ju även underlätta när vi börjar med tygisarna.

Pappa och Freja sover

Sötaste Freja

Skrik-Freja :)

Söt-Freja

*mammas finaste*

Rynk-Freja



Sprattel-Freja har upptäckt händer och fötter

Mammas älskling

1 kommentar:

  1. Haha, jag gillade sprattel Freja bäst! ;) Hon är ju så söt vilken min hon än har. Satt och kikade på alla kort på Love från 0-4 månader. Ahh, jag blir såååå bebissugen!!! Haha!

    Idag var 1a gången sen vi blev friska efter alla sjukdomar som jag gick på långpromis. Innan har jag med suttit inne och ugglat. Men Love var så dålig i magen hela förra veckan så jag hade inget val. :(

    Men nu så kan vi ut och gå igen, känns så skönt så de sista kg försvinner. :D Jag tror jag stod still i över 1 månad när Love bara var 5-6 månader. Men du har gott om tid att ge dig ut sen när du är klar med skolarbetet.

    KRAM och hoppas ni har det bra. :)

    SvaraRadera