fredag 21 januari 2011

Beautiful blogger award

Jag fick en Blog Award av Enliten!

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Denna ögonkontakt mellan oss varade inte längre än en sekund."

Vad var det senaste du såg på tv?
Efter 10

Bortsett från datorn, Vad gör du just nu?
Sitter på Skype med min basgrupp och prioriterar patienter efter en flygkatastrof..

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick och handlade på ICA.

Vad har du på dig?
Mammajeans, mammalinne, bh, trosor och strumpor +att jag är inlindad i en stor yllefilt.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Despicable me, var faktiskt lite gullig.. men det finns bättre!

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Ja, varför inte?


Jag ger den vidare till Linn, Sesam, Sawiik, Mimmi, Malin

3 kommentarer:

  1. Sv: Likadant där, sover som goast när Janne är på jobbet. Mer plats åt mig, Love och Nisse. ;)

    Det kommer du få, när man har en nyfödd hemma så har man många tankar och de är skönt att på skriva av sig. Man har många frågor också. :)

    Oj, då kommer ni spara mer än oss. :) Men jag har tänkt spara mer när jag börjat jobba igen. :)

    Tack för awarden, har dock redan gjort den. Men som sagt tack ändå! :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det toppenfina bestick. Önska dig i dopppresent eller ettårspresent om inte annat, slipper du köpa själv :) Tyra tycker om dem så mycket så hon brukar vilja leka med dem när hon inte äter också. Hon har en massa plastbestick som hon dräller överallt och som hon matar nallarna med, men de nya toddlerbesticken seglade snabbt upp som en favorit, även hos nallarna.

    SvaraRadera
  3. Javisst var det skumt att testet blev så! Får göra ett nytt på söndag. Ska höra med apoteket vad det tror också.

    Man behöver ju inte spara på en gång, man har ju ganska många år på sig att få ihop en slant till sitt barn. Finns ju de som inte ens vill spara utan bara tänker på sig själva.

    Du kommer lyckas med bloggandet, annars så hjälper jag dig! ;)

    SvaraRadera