torsdag 28 oktober 2010

Har inget liv just nu

Som rubriken lyder, så har jag inget liv just nu, bara plugg plugg  o plugg. Har psykiatritenta på 15 hp den 4:e november.. *suck* För första gången så verkar jag dock följa mitt pluggschema ordentligt, tyvärr började jag nån dag försent, så det blir tajt med tid om jag råkar missa nåt nån dag.

Ska skynda mig in i duschen nu, ska snart på promenad med Lovisa. Tror dock att det är skitväder ute, så lyckas kanske övertala henne till en fika istället. Vi får se, måste dock fara förbi nån bokhandel och köpa refill till min glida-lätt-penna. För jag har skrivkramp nu, efter att ha behövt använda 2 andra vanliga kulspetspennor senaste dagarna. Inne på 3:e pennan på 3 dagar. Det ni, o ändå så är inte kollegieblocket slut än.

Shit, insåg precis att jag är i v.11+6 idag. 12 fulla veckor imorgon alltså. Tiden går faktiskt ganska fort, när man inte har tid att räkna dagar

Typ så här er jag ut nu:


bild lånad från oskarahlvin.blogg.se


1 kommentar: