onsdag 6 oktober 2010

Som ett brev på posten..

..kom halsbränna/sura uppstötningar igår när jag gick in i v.10. Jobbigast är att det känns som att man har en klump i halsen och att man samtidigt får en obehagskänsla i sig som påminner om illamående.. Hoppas det går över snart, även om det ganska just har kommit.

Idag har jag dessutom haft slutbedömning på praktiken, ska dock dit och gå kväll imorrn. Det blir sista dagen. SKÖNT!!

När jag kom hem så hade jag fått ett brev från hyresgästföreningen, det var svaret från Lerstenen om varför vi endast fått 680 kr i hyresnedsättning(ett tillfälle, inte varje månad).. Ringde och pratade med hyresgästföreningen igen. Fick i uppgift att skriva ner och förklara mer utförligt vilka problem vi haft och hur Lerstenen har bemött det. Känns bra, hyresgästföreningen är på vår sida.

Har även fått en annan rädsla.. en tjej i min majmamma-grupp på ett forum hade varit på ett vul. Visade sig i v.9+5 att det var en ofostrig graviditet.. Fy tusan va hemskt. Tycker enormt synd om henne. Samtidigt blir jag livrädd för att det är samma sak hos mig.. Jag kommer inte kunna lugna ner mig ordentligt(trots att jag verkligen försöker) förrän jag sett på ett ultraljud att det faktiskt är en liten kotte med pickande hjärta där inne. Tycker det är skitjobbigt att behöva vänta till v.18 för att få det bekräftat att man faktiskt ÄR gravid.. för tydligen så kan man ju inte lita till 100% på sina graviditetssymptom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar