onsdag 13 oktober 2010

Idag får ni hålla tummarna för mig..

Drömde inatt igen att jag fick missfall.. Jag pallar inte det här längre, jag måste få veta att allt är ok. Speciellt eftersom mina symptom bara försvinner mer o mer.

Ringde norrlandskliniken när jag vaknade. Snacka om ett bra bemötande om man jämför med bm på vårdcentralen och på kk. De sa att jag skulle maila Anita Hjelt (deras privata bm) för hon har mottagning ikväll och om jag inte hört nåt om en tid i eftermiddag så skulle jag ändå åka dit till kl. 16,15 så skulle de "ordna" en tid åt mig, även om jag kunde få vänta ett tag. Bara jag får komma idag.

Vet att ett ultraljud bara säger hur det ser ut just nu, men om det ser bra ut nu så kommer jag våga lita på det mer än om jag inte gjort nåt ultraljud..

Så håll tummarna för att kottens hjärta pickar på för fullt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar