måndag 4 oktober 2010

Tiden knallar på..

..o snart är praktiken slut. Jag längtar så! Mest eftersom jag är så fruktansvärt trött när jag kommer hem, att jag inte orkar någonting alls. Har dock massor att göra när praktiken är slut. Ett stort arbete, 2 studiebesök inom socialpsykiatrin samt 2 rapporter om studiebesöken +tentaplugg till tentan den 4:e november.

I natt så drömde jag en skum dröm, som kom ifrån att jag o sambon pratade om att ev. göra ett ultraljud privat före RUL. Hur som helst så drömde jag att vi gjorde det. En bekant skulle göra ultraljudet, men det gjorde hon inte. Hon att och tittade på tv, medan jag gjorde ultraljudet på mig själv. Jag hade en jättestor prob som jag var tvungen att trycka jättehårt mot magen för att få "en juste bild". Jag fokuserade på att få så söta och tydliga bilder som möjligt på mina bebisar(eftersom jag inte hade koll på var man skulle mäta o så). OBS! MinA bebisAR. Det var 4 st därinne, 2 var dock fortfarande i blastocyt stadiet(eller var på väg att tillbaka bildas på nå vis), så det var BARA två stycken som skulle bli riktiga bebisar.

Haha, frågan är om man vågar göra ett ultraljud nu?? :)

Är förresten i v.8+6 nu, alltså snaaaart i veeecka tiiiooo! Vilket betyder att det BARA är 3/4 av graviditeten kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar