onsdag 13 oktober 2010

kottens ♥ pickar på..

..och i o med det så är jag nog världens lyckligaste.

Har varit så sjukt nervös idag att jag inte kunnat äta och jag har inte kunnat slappna av för fem öre. Jag vågade inte ens titta på ultraljudsskärmen förrän barnmorskan sa att allt såg bra ut. Den korta stunden kändes som en hel evighet.

Nu ska jag dock sluta oroa mig. Kottens hjärta pickar på. Bm sa att nu när vi kollat med ultraljud och sett att hjärtat pickar på, så är det endast en jätteliten risk för missfall. För får man missfall i v.11-12 så har oftast fostret dött ett par veckor tidigare. Så nu ska jag vara lugn.

_____________________________________________________________

och av nån jäkla anledning så funkar det inte att ladda upp en bild... *grrr*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar