fredag 3 september 2010

Gladare idag!

Har bestämt mig för att varje fall försöka att inte oroa mig hela tiden. Dessutom så är det egentligen ganska svårt att tro att det inte skulle vara en liten där inne. Det spänner i princip hela tiden i mitten i nedre delen av magen. Brösten är väldigt ömma, känns som om dem skulle sprängas. Sambon säger dessutom att dom inte ser ut som vanligt, bland annat så har tydligen bröstvårtorna blivit större..  :/ Dessutom illamående till och från. Sen så tror jag att skiftningarna från att vara glad till att helt plötsligt gråta, åtminstone tyder på hormoner i gungning..

2 kommentarer:

  1. Det blir bättre ju längre tiden går, försök se framåt och bara gå och mys med vetskapen att du faktiskt har plussat. Bara det är ju ett plus, även om det nu mot all förmodan skulle gå åt pipsvängen! Mys på nu och försök slappna av! Själv ska jag försöka dra med Are och titta på barnvagn idag och sedan sätta mig ner med en ECHO-föreläsning som jag ska ha den 14:e. KRAM och hoppas dagen blir bra!

    SvaraRadera
  2. Jag tror stenhårt på att barnvagnen kommer vara svåraste köpet. Finns ju hur mycke som helst att välja på.. Jag är glad att jag inte behöver bry mitt huvud med det ännu :) Åh det var nåt speciellt jag skulle fråga dig om. Minns inte vad det var dock. Snacka om att jag är förvirrad nuför tiden.. Förresten, jag var på apoteket idag o köpte åksjukearmband. I början tyckte jag inte att det funkade, blev typ yr och då ännu mer illamående.. men jag tror jag vande mig efter ett tag eller så var det bara det att det gick bra för att jag körde o inte P.

    SvaraRadera