söndag 12 september 2010

v.5+0

Har haft en mysmorgon idag. Gick upp vid nio, men har väntat på att P ska vakna, så jag har kikat på morgon tv och surfat lite. Nu blir det dock en sen frukost.

Känns som att tiden har börjat gå liiite snabbare nu, även om det fortfarande går långsamt. Hoppas dock att den börjar ticka på nu. Praktiken startar imorgon och håller på i fyra veckor, så när den är över ska jag vara i v.10.. Känns dock väldigt avlägset än så länge.

Den 29/9 är det dags för inskrivningssamtal hos barnmorskan. Känns också långt bort, men det är redan den 12:e idag, så såå himla långt bort är det inte, även om det känns så.

Annars idag så blir det till att städa lägenheten, det behövs verkligen. Men det kommer bli fint när det är klart. Måste även skriva klart min behovs och målformulering inför praktiken idag(borde gjort det för länge sen).

Näe, nu är det dags för frukost med älsklingen.

3 kommentarer:

  1. Hela 5 veckor! Toppen!

    Hittade du några kläder? Annars får du åka till Sthlm och shoppa loss!

    SvaraRadera
  2. Hittade ett par byxor, men det är sjukt dåligt att det inte finns nå mamma avdelningar längre förutom på HM och på PoP. Men jag tänkte att vi nån gång lite närmare, typ runt jul eller nåt.. kanske kan ta oss dit där du var o shoppade? vingåker(?).

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra idé jag är säkert mer sugen på babykläder då, men det finns det med.

    SvaraRadera