söndag 5 september 2010

I <3 hotellfrukost

I förrgår blev jag inringd till att jobba natt.. Var rejält jobbigt iom att jag endast fick ca 1,5 h förvarning om det. Hann ju inte vila så mycket innan. Det var för jobbigt och jag kommer inte göra om det. Var sjukt trött och hade rejält ont i korsryggen efteråt(efter att ha suttit illa på en stenhård trästol med ett ryggstöd som slutar mitt på ryggen). Sov några timmar när jag kom hem, sen bar det av mot Luleå på 35 års(15+20 år) jubileum av en kamratförening mm. Så efter en jättegod middag och mycket snack så gick vi, när lokalen stängde, vidare ut och fortsatte snacka.

Det bästa av allt var att få gå och lägga sig i en mjuk o skön hotellsäng och sen nu på morgonen gå o äta en god hotellfrukost.

Ska nog gå ner på stan om en liten stund. Ska se om jag hittar ett öppet apotek, skulle verkligen vilja ha ett åksjukearmband. Var ganska jobbigt att sitta i bilen i flera timmar igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar