torsdag 2 september 2010

Vågar inte hoppas..

Just nu vågar jag inte koppla av, inte njuta eller ens glädjas.. är bara rädd att allt ska ryckas ifrån mig.. Är rädd för att jag ska få missfall/att mensen ska komma igång i början på nästa vecka(plussade ju 7 dagar innan mens) eller att det inte ens är nåt litet pyre där inne.. att jag inbillat mig allt..


Nästa vecka ska jag dessutom bo hos en kompis från måndag till torsdag. Är livrädd för att det ska hända nåt då, eftersom jag kommer vara hemifrån med P typ 15 mil bort).


Sen på det så har jag fått urinvägsinfektion igen. *suck* Normalt sett så skulle jag inte bry mig, eftersom jag inte har några egentliga symptom från dem. Hur som helst så skickar iväg en odling nu för att se så att jag har rätt antibiotika, o det är ju bra. Sen om 14 dagar skickar de en ny, för att se så att det verkligen försvunnit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar