torsdag 16 september 2010

Loppfrön

Har precis ätit havregrynsgröt med loppfrön, äppelmos och mjölk.. Brukar tycka att det är jättegott, men nu står det mig upp i halsen.. Kan bero på att det är ganska mättande och jag känner mig rejält trög i magen. Loppfröna blir dock geléiga i magen och fungerar som bulkmedel med laxerande effekt, så jag håller tummarna för det att det blir bra :)

Ett annat symptom är att jag sover fruktansvärt dåligt. Jag vaknar typ 1 gång i timmen och vänder och vrider på mig, känner mig pigg och tror att det är morgon. Sen när det väl är dags att gå upp så har jag hunnit bli jättetrött. Blir intressant att se hur det går imorrn när jag börjar praktiken kl. 06.45..

Annars så är brösten fortfarande stenhårda och rejält ömma. Illamåendet kommer då och då, är dock inte så farligt just nu. *peppar peppar*

Längtar till helgen. Ska inte göra nåt speciellt, men det är trevligt när både jag och karln är lediga samtidigt. Känns som att vi knappt hunnit träffas i veckan. Det här blir tredje kvällen i rad som jag har praktik eller jobbar.

1 kommentar:

  1. Du måste ta det lugnt, men jag vet hur svårt det är att chilla. Jag får nästan panik över hur fullbokad jag är men planerar att ta det lugnt i dec och januari så får väl hålla på så här i september och oktober, sen blir det semester =) mysigt!

    SvaraRadera