lördag 25 september 2010

v.6+6

Fullt upp idag, trots att jag varit ledig idag.

Blev bland annat loppis på Nolia och besök på "bondens egna marknad" där vi köpte KRAV morötter. Känns fräscht att köpa grönsaker sådär, dessutom såg de himla goda ut. Ikväll blir det nog även att fara på Droskan och grilla mat på heta stenar. Testat det en gång tidigare. Då var det supergott, så hoppas på det ikväll också. M ville även att jag skulle hänga på på lindy-hop. Tror det var dans hela kvällen till live-musik. Vet inte hur det blir med det, men det skulle vara skoj, även om jag glömt de få steg jag lärt mig.

Förresten, längtar såå till BM besöket nästa vecka..

1 kommentar:

  1. Hoppas du får det trevligt ikväll och att maten smakar. SUPER om du börjar äta någon form av grönsaker, bara fisken kvar ;) Hälsa M. KRAM

    SvaraRadera