fredag 17 september 2010

Oj oj oj vilket humör!

Idag har jag varit tokillamående hela dagen, så nu ikväll när det började närma sig middag så var jag inte direkt tålmodig utan ville ha mat på en gång. P går till en pizzeria en bit bort, han tar en hawaii och jag tar en lövbiff.

Jag fick ingen lövbiff.

Jag fick nåt äckelpäckel typ ihop bankade köttrester. Smakade fan och jag lyckades bara ta en tugga som jag dessutom var tvungen att spotta ut. Jag blev såå besviken över att det inte var riktig lövbiff(som jag var jättesugen på) att jag ringer up pizzerian. Säger vad jag beställt och vad jag fått. Att jag inte smakat nå äckligare i hela mitt liv och att det definitivt inte är lövbiff jag har på tallriken. Gubbjäkeln (som enligt peter luktade svett o hade en trasig smutsig t-shirt på sig) säger att det minsann är 15-20 pers om dagen som beställer samma sak, varpå jag menar att de i så fall inte har några smaklökar om de kommer tillbaka. Gubben ber mig sedan att dra åt helvete och jag önskar honom detsamma. Hittar mitt i allt detta även ett äckligt svart hårtstrå i maten.. Väldigt ofräscht och äckligt, så "lövbiffen" blev kattmat. Ifall det inte framgått, så kommer jag ALDRIG någonsin äta där igen.

Trots risk för kräkvarning, så ska ni få en bild på den.

lövbiffSåg mer ut som en bankad hamburgare, fast med riktigt äcklig smak..

2 kommentarer:

  1. nämen usch! fy fan!!!
    bra gjort av dig att våga ringa upp =)
    men vilken jävel som var otrevlig tillbaks.. han vill visst inte ha kunder han!! =/

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt vidrigt. Är det bara nåt litet "fel" eller vad man ska säga så brukar jag inte klaga.. men det här var så extremt dåligt att jag var tvungen. Näe, kunder verkar han inte alls vilja ha och iom att han var så otrevlig så kommer han tappa fler än mig o min sambo.

    SvaraRadera