onsdag 3 november 2010

2:a trimestern

Det är inte klokt vad tiden går fort. Idag har jag redan gått 13 fulla veckor, 1/3 av hela graviditeten. Helt sjukt!

Igår hade vi en liten mamma-syjunta/fika på café Gbg. Vi blev tyvärr bara 3 stycken den här gången, men det tar vi igen nästa vecka. Var väldigt trevligt! Längtar redan till nästa vecka. Blev dock lite mer fika än junta, men jag fick sticka lite på åkpåsen varje fall.

Blev dock så himla besviken igår, jag hade verkligen längtat efter Gbg's Vindelrökta skinktoast. Älskar den! Så sjukt god. Sen så just innan jag skulle gå dit, så kom jag på att det är VindelRÖKTskinka i toasten. Ringde den för att kolla om den hade varit fryst, vilket den inte hade varit, så den var tyvärr inte gravidsäker. Blev så himla besviken, kom dessutom på att jag ätit den typ 2 ggr sen jag blev gravid. Säkert ingen fara, men vågar nog inte äta den fler gånger.

Förresten, kanske dags att tordas lägga upp en profilbild..?!

3 kommentarer:

  1. Congratz! Själv är jag inne i 3:e om i dag tror jag. Fattar inte heller var tiden tar vägen. Efter semestern är det bara 2 månader max 2,5 månad kvar tills knytet är här. Are är så gullig och säger hon helatiden till magen (att han vågar)
    Bra med en profilbild tycker jag! Jag ändrade också idag. Har tid med massor nu på semestern. Vi tar det lugnt och stressar ingenting, toppenbra att vi åkte! Ni kommer få det så bra sen när ni åker!
    Kram så länge. Jag uppdaterar endel första veckan. Vi har gratis internet på hotellet...

    SvaraRadera
  2. Visst går det fort?! Jag gick in i vecka 15 idag o jag tyckte nyss jag var i 5e. Galet! :)

    SvaraRadera
  3. Uppdatera! Måste veta vad som händer ju! KRAM

    SvaraRadera