tisdag 16 november 2010

Efter 5 år, 5 månader, 2 veckor och 5 dagar tillsammans..

..så friade äntligen min älskling!

Han överraskade mig totalt, med att fria precis innan jag höll på att somna :)

Då han fick ett infall kl. 23.30 på natten, så hade han så klart inga ringar klara. Men han har lovat att sluta tidigare från jobbet imorrn så att vi kan fara och beställa dem. Ska dock försöka få iväg han redan ikväll, bara han hinner hem innan de stänger så. ;)



linda ♥ peter, 15 november 2010.





7 kommentarer:

  1. Grattis vad roligt! Då blir det snart bröllopsklockor som plingar! :)

    SvaraRadera
  2. Åååååhh, vad kul!!! GRATTIS! :D

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad roligt...

    SvaraRadera
  4. Grattis :) Romantiskt med ett totalt oplanerat frieri, snacka om att komma från hjärtat :)

    SvaraRadera
  5. Roligt!! Grattis! :-)

    SvaraRadera
  6. Tackar så mycket! Jo, jag har ju tjatat lite på honom ibland.. men då har han sagt att han ska göra det på sitt sätt, romantiskt. Nu kom det istället helt spontant, direkt från hjärtat. Så jag är lycklig :)

    SvaraRadera