söndag 28 november 2010

Magsjuka

Vaknade tidigt igår morse med magsjuka. Jag trodde jag hade klarat mig, men icke. Hela gårdagen spenderades i sängen kollandes på film och slösurfning med avbrott för att rusa till toaletten. Det som var jobbigast var att jag hade så fruktansvärt ont i magen. Är fortfarande dålig, men bättre än igår varje fall. Mår ganska bra så länge jag inte äter eller dricker. Dock måste jag dricka, känner att jag är ganska uttorkad..

Trots att jag inte mått så bra så bytte jag varje fall till julgardiner och julduk i köket, samt ställde fram en ljusstake i fönstret i blivande bebisrummet. Så liiite juligt har vi varje fall fått det.

Ringde och kollade om våra förlovningsringar var klara, det var dom tyvärr inte. Det är min ring som drar ut på tiden, den skulle komma på måndag eller tisdag trodde dom. På onsdag ska jag dessutom ner på stan och prova ut och fixa till mina iläggsulor som ortopedteknikern fixat.

Tiden knallar på, snart dags för RUL och jul :). Har tid för RUL den 7:e december. Det är riktigt snart, även om det känns som en hel evighet. Ser verkligen fram emot att få se våran lilla groda igen.

Köpte förresten några små t-shirts till kotten för att slösa bort låtsaspengarna innan vi åkte hem. De var himla små o faktiskt lite söta. Får visa bild senare, har faktiskt inte fotat dem.

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt och se till att bli frisk innan du hittar på massor! Du får ju inte överanstränga dig nu!

    SvaraRadera