fredag 25 februari 2011

Massa nya bebiskläder!

Tänkte jag skulle lägga upp bilder på massa bebiskläder vi köpt. De är köpte i omgångar, men jag har bara inte orkat fota och lägga upp dem här förrän nu.

 Filtar till kotten, den med renar från Ellos "startpaket" och den andra beiga från Ikea. 

Fin tröja som jag hittat på rea, 30 kr på KappAhl tror jag det var. 

Från Ellos (tossor, mössa, filt, 2 byxor och 3 bodysar i ett "startpaket")

Älskar KappAhls Newbie kollektion.. så sött! 25% rabatt genom "allt för föräldrars" babybox

De 3 bodysarna från Ellos startpaket. Var förresten en present från kottens farmor.

Body från KappAhls Newbie kollektion. Fick välja en gratisbody från KappAhl genom "allt för föräldrars" babybox. 

Hittade en pyjamas idag på Lindex, jättesöt. Nedsatt från 99kr till 69 kr

 Större bild på pyjamasen

Jättesött mumin set som jag oxå hittade på Lindex idag. 
Nedsatt från 129 kr till 75 kr. 

Ytterliggare fynd från Lindex. Jättegosigt material, lite plysch-aktigt. 
Nedsatt från 149kr till 75 kr. 

De här köpte jag förut, vet inte om jag visat den innan. Från H&M. 

Present från kottens farmor och farfar

En liten del av bebiskläderna. 
Dock ligger de fint nerpackade i nya Malmbyrån nu :)

Present från kottens farmor och farfar

Oxå present från kottens farmor och farfar

Muminbody som kotten fått i present från farmor och farfar

13 kommentarer:

  1. Åh, så söta! De från kappahl med renarna är verkligen superfina =) tror kotten äger mer kläder än vad Lova gör ;)

    SvaraRadera
  2. Var visst ellos som hade kollektionen med renar.. hihi! Men söt är den!! Och Newbie med =)

    SvaraRadera
  3. åh, så mysigt att förbereda inför bebisens ankomst! ^^ blir lite nostalgisk hihi.

    Och vad många fint er lille/lilla kommer få, själva köpte vi kanske tvp plagg innan föseln hihi ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fint ni hade fått/köpt!

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja ibland är det roligt att skriva nånting halvmystiskt på fb, men endel skriver jämt, jämt... Då blir det irriterande. Men att få folk att spekulera lite innan man går ut med en nyhet kan ju vara kul. Kanske själv får vara 'irriterande' och skriva nånting om bulle i ugnen innan vi skriver det bokstavligt! ;)

    SvaraRadera
  6. Sv: Nej man kan nog inte skriva så bokstavligt för då fattar nog alla. ;)
    Vad roligt det måste vara att få handla massa saker och börja förbereda. Känna att slutet är nära! Jag hade inte tänkt börja än, men hittar man något jättesött kan man nog inte låta bli ;)

    SvaraRadera
  7. Ser du inte headern? Jag ser den?? Får kolla runt om det är bara jag som ser den. Vad kan det då vara för fel???

    SvaraRadera
  8. Sv: Ja, det tror jag nog att det kommer räcka. Och gör det inte det så är det ju kul att få shoppa lite nytt efterhand. :) Det beror ju mycket på hurdan er bebis kommer vara när det gäller kräkningar osv. Love har varit lite mer kräkbebis och då går det åt många ombyten!

    Haha, ja det var tokskönt att slippa mensen men nu får jag bara gilla läget. Eller bli gravid igen. ;)

    Hoppas du haft en skön helg!

    SvaraRadera
  9. Nu tror jag att allt ska vara åtgärdat! Tack för tipset om sidan, var jättebra!

    SvaraRadera
  10. Söta kläder :D Får ni en pojke så har jag massor av gamla kläder från Noel som Ni kan få om Ni vill :D Förresten, sitter just nu och kollar på flygbiljetter.. Hitta en hyfsat billig biljett t/r för 772 kr.. Kommer Torsdag den 7 April kl 9.40 och åker hem Måndag den 11 kl. 17.35.. vad säger du? Eller du hade väl nån praktik den veckan?

    SvaraRadera
  11. Haha, blev det fruktsallad? =P Har smaskat på det idag med. =)

    Tack, hon är ganska så pigg farmor. Får se hur det fortskrider.

    Ja, får hoppas de är schysta på försäkringsbolaget. Får se vad de säger imorgon.

    SvaraRadera
  12. Vad skönt, nu verkar ni se den allihopa! Trisst om den bara syns för mig. Jag vet ju redan hur vi ser ut! ;P

    Visst är de gulliga mina små ögonstenar! Fast håller med om att det underlättar mkt om man har hus. Speciellt om man har barn. Tror sambon får dra det tunga lasset med morgonpromenaderna. Svårt att väcka en liten och börja gå ut.

    SvaraRadera
  13. Sv: Då var det verkligen på tiden att du åt fruktsallad!! =P Jag ska nog ha i både passionsfrukt och granatäpple nästa gång. Och ananas! Lite mer exotisk variant. =)Glass och kola sås till lät inte fel!

    SvaraRadera