söndag 13 februari 2011

Trött och ont i ryggen..

Blev inget IKEA i helgen. Kändes segt att åka så mycket bil en och samma helg. Så troligtvis blir det att jag följer med Peter när han ska på möte i Sundsvall och då gå på IKEA undertiden. Tror han har ett möte inbokat till den 22/2. Annars får det blir helgen efter.

Är jättetrött nu och ska alldeles strax krypa till sängs. Har sovit ruskigt dåligt i helgen. Dels för att vi sovit i en alldeles för mjuk 120cm bred säng och dels för att jag måste upp och kissa på nätterna runt 4-tiden. Hade dessutom inte min graviditetskudde med mig, vilket var ett misstag. Fast om jag hade haft det hade nog inte Peter fått plats i sängen å andra sidan. Hur som helst, både i lördagsmorse och i söndagsmorse så vaknade jag med ryggont, typ mitt på ryggen nästan över njurarna. På lördagen på dagen var det ganska bra, men idag så har den dock kommit tillbaka och blivit värre i och med att jag suttit så länge i bilen nu på hemvägen. Hoppas att det försvinner över natten när jag får sova i min egna säng med min supersköna graviditetskudde.

______________________________________________________
Håller för övrigt tummarna att Linn's förlossning kommer igång snart, så att de får träffa sitt lilla knyte! Hoppas det blir en alla hjärtans bebis! Tungt att gå och vänta, men jag lovar att det kommer vara värt det! Ta hand om er! 

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med ryggont. Hoppas det blir bättre så du kan gå på Ikea! ;) Vi inväntar bara lite cash, hoppas verkligen de dyker upp denna vecka så vi kan dra en sväng till Ikea och lite andra affärer. :)

    SvaraRadera
  2. Vad är en graviditetskudde? Är det nån speciellt utformad eler är det bara en kudde du hittat som du gillar? Jag har så ont i ryggen vissa nätter, vet inte om det är tidiga foglossningar, så jag kan inte sova. Fick tips på forumet att ha en extra kudde till ryggen. Tänkte om det var nån sån de menade?

    SvaraRadera