fredag 4 februari 2011

Syverkstad

Nu har jag tänkt ha lite syverkstad igen. Lovisa hade sytt ett jättefint babynest, så jag tänkte faktiskt apa efter och sy ett jag med. Så i förrgår var jag och letade efter ett fint tyg. Hittade till sist ett barbapapa-tyg på Åhlens för 99kr/m som jag ska använda. Köpte även ceriserosa kantband och ett ljusgrönt snöre som ska knyta ihop allt. Ni får se bilder på hur det blir sen.



Annars så är det skolarbete som gäller. Var en sväng på geriatriken igår och frågade dem lite om KAD-hantering till en skoluppgift. Var även och vaccinerade mig mot influensan igår. LIte sent ute, men de hade lagt undan ett vaccin till mig (de hade bara 3 kvar när jag ringde i måndags). Känner mig dock lite märbultad idag. Har huvudvärk och lite ont i kroppen. Näe, nu ska jag börja klippa och sy babynest'et.

1 kommentar:

  1. åå vad spännande hur går det med syandet? jag funderar på att göra en sån till nästa bebis, så då kanske jag apar efter dig ;)

    SvaraRadera