lördag 4 december 2010

Första riktiga sparkarna!

Här om dagen kände vi de första "riktiga" sparkarna eller vad man ska säga. Sparkar som inte bara var fladder eller bubbel. Även om de inte var superstarka så var de tillräckligt starka för att de skulle kännas utifrån, om än alldeles precis. Så här om dagen fick alltså Peter för första gången känna kottens kickar!

Idag har det inte blivit mycket vettigt gjort. Har suttit och spelat Gran Turismo 5 på PS3 med Peter större delen av dagen. :P Riktigt kul faktiskt, påminner om när jag var liten och spelade samma spel (tidigare version) med lillebror.

Imorrn har vi tvättid *suck* men det behövs verkligen. Behövs även städas en massa här. Så det blir antagligen en sån dag imorrn.

På måndag blir det plugg som vanligt (c-uppsats) och sen på eftermiddagen tänkte jag ta med mig ingredienser och fara hem till Helen och baka lussebullar med henne. Blir kul att ses, var ett tag sen. Plus att det är dubbelt så kul att baka tillsammans med nån annan. Så det ser jag fram emot.

På tisdag är det dags för RUL!!! Ser verkligen fram emot det. *längtar* samtidigt så blir jag lite skraj för att jag blir för frestad.. både vill och vill inte veta könet. Hoppas verkligen att vi får en fin liten 3D bild oxå, det skulle vara helt fantastiskt! Har hört att det ska finnas en 3D-prob i ett av de 3 undersökningsrummen. Så jag hoppas verkligen att vi hamnar i rätt :) Hur som helst så kommer det bli kul att se lillgrodan igen.

6 kommentarer:

  1. Tack vad snällt! Jag vill inte gå och lägga mig för jag är så rädd för ett minus imorgon.

    Mysigt med sparkar!

    Hoppas, hoppas på bra bilder på tisdag då!

    SvaraRadera
  2. svar:
    ja jag försökte också "slappna av", men det ledde till att man istället fokuserade ännu mer tyvärr! Men nu är jag i v.28 så vi hoppas allt går bra nu :)

    Härligt med sparkar! Det blir så verkligt då upplevde jag det, fast samtidigt helt ofattbart :D

    vad läser du och vad skriver ni om i uppsatsen?

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt! :D Det är den bästa känslan som finns! (Tills den börjar sparka på urinblåsan) :P

    SvaraRadera
  4. Åh va härligt med sparkar :D Visst är de en underbar känsla? :)

    Jag ska fixa kort så fort jag fått lite ordning i kaoset :D Just nu ser de ut som ett bombnedslag, men.. :D De kommer...

    Sköt om er :)

    SvaraRadera
  5. svar:
    nej det börjar verkligen närma sig (får lite smått panik :O )
    Just nu läser jag en kurs i arbetsledning och jobbar extra i vården. gick ut socialpedagogiskt program i våras, så det känns skönt o va klar :)
    Blir ni klara till sommaren?

    SvaraRadera
  6. svar:
    Ja jag hörde också att juice kan förvärra halsbrännan :(
    Vi behöver också renovera, men det bara för att snygga till och öka värdet, men det får vänta! Hoppas du klarar det sen då, man vet ju som sagt inte hur man mår.
    Så då läser du ditt andra program på högskolan? Vad gjorde att du ville skola om dig? Tycker båda dina val verkar mycket spännande framtida jobb :D

    Usch då, har med haft sendrag haha! Känns också som man får det mesta, och det tror min man beror på för att man läst om det ;)
    foglossning har jag också, från och till, inte hela tiden som tur är!

    SvaraRadera