tisdag 7 december 2010

RUL v.17+6 -----> v.17+3

Idag var det alltså RUL. Det gick bra, trots att jag var toknervös. Fattar inte varför jag var nervös ens, jag har ju sett kotten 2 ggr tidigare. Allt var bra dock och lillkotten både sög på tummen och svalde massa fostervatten :)

Verkade dessutom gilla att leka "tittut!" Så gulligt när han/hon låg och höll för ögonen lite då o då.

Blev dessutom flyttad tillbaka litegrann, från v.17+6 till v. 17+3. Fattar dock inte riktigt, där emellan är det ju 3 dagar skillnad.. men hon flyttade bara bf 2 dagar. Så var det när vi var hos BM oxå. Kanske är så att alla baby-tickers räknar på nåt amerikanskt vis eller nåt sånt. Hur som helst, enligt henne så skulle BF var den 13 maj, men för att tickern ska säga 17+3 så måste vi ställa in BF på 14 maj. Har ju ingen betydelse egentligen, huvudsaken att det blir v.17+3. Bebis lär ju komma när den känner för det oavsett vilket datum vi sätter :)


4 kommentarer:

  1. Åh va mysigt :D
    Jag tror att de kommer bli en liten flicka :D Har de på känn! mosters blivande stolthet :D Och Noels kusin, de blir de va? :O Eller är jag helt ute och cyklar nu...?

    ha de bra, så ses vi till jul hoppas jag :D

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få se dina RUL bilder =) Vilken sötis! Hoppas att du mår bra!! Kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Du kan kontakta mig på min email om vart jag ska skicka smyckena

    SvaraRadera
  4. Starkt gjort att inte ta reda på könet, det är ju så himla lätt att bara fråga annars :)

    Tack för tipsen och länkarna. Maken och min pappa var upp till huset igår. Pappa är ganska haj på el och sånt och han krop runt med sin ficklampa på alla möjliga ställen. Han var mer nogrann än någon besiktningsman vi träffat :) Nu är jag lugn, så på fredag får vi nycklarna :)

    SvaraRadera