fredag 10 december 2010

Woho! Jag vann!

Tittade precis in hos fotballfruen för att uppdatera mig lite och kolla hur det gått i julkalender-tävlingarna. Tyckte jag läste nånstans att vinnarna skulle dras idag, men jag måste ha läst det nån annanstans. För när jag började läsa, så fick jag mig en glad överraskning!

I förrgår hade jag dragits som vinnare i tävlingen om Nivea-kit'et!

Helt perfekt! Jag behöver verkligen lite vardagslyx.

Kit'et innehåller:

NIVEA Volume Nanodefinition Mascara
NIVEA Volume Shine Wonderfull
NIVEA Teint Delight Foundation
NIVEA Visage Moisturizing Day Care
NIVEA Visage Regenerating Night Care
NIVEA Visage Refreshing Cleasning Wipes

Tack snälla Kajsa! Det behövdes verkligen. :)

1 kommentar:

  1. Sv: Ja det kanske funkar? Sist jag åkte till akuten så skickade de upp mig till gyn direkt på en akuttid, fick gå före massa folk. :P (Det var då de såg att fostret dött) Får åka där kring v 12-13 och hitta på nånting! ;)

    SvaraRadera