fredag 3 december 2010

Tips om en tävling!

En kompis kompis har en tävling på sin smyckesblogg, där man kan vinna 2 julpaket innehållande armband och tillhörande örhängen. Tävlingen pågår fram till kl. 07.30 den 8:e december.

Jag passade såklart på att tävla och tycker att hon förtjänar lite fler deltagare. Så passa på att tävla nu! Det enda som krävs är en kommentar på tävlingsinlägget som ni hittar här.

Just nu har hon 20 % rabatt på sina smycken och vid beställning så skänker hon dessutom 10 % till cancerforskningen.



Så här ser armbanden och örhängena som man tävlar om ut!

Bilder så klart lånade från hennes blogg

5 kommentarer:

  1. Sv: Vi ska dit kl.18 på tisdag så jag har en känsla av att dagen kommer snigla sig fram. :)

    Vi gjorde ett i v.13 för att förvissa oss om att det faktiskt låg ngt där inne. Och det gjorde det!

    Roligt att du frågar, skrev nyss ett inlägg om det. Igår var första gången som jag kände det tydligt och då kunde även min man känna dem. :) Mysigt och cooolt!

    Ha en mysig fredag nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Som jag skrev så får man gå efter sitt sunda förnuft när det gäller kylan. Självklart måste barnen få frisk luft, de sa hon att det är ju bra för dem. Men fryser snoret i näsan på en själv kanske man ska hålla sig inne. men det där är upp till var och en och bara man klär på dem ordentligt så är det nog ok oavsett hur kallt det är.

    Trevlig kväll! :)

    SvaraRadera
  3. jag vill med vara med och tävla :D

    svar:
    ja det mest icke förväntade inträffar, jättekul!
    undrar egentligen varför man ska slappna av? för inte kan ju ägg och spermier fästa bättre bara för det, eller...?
    ibland tror jag att det bara är slumpen, det känns bra o tro det ;) och att det är meningen att det skulle hända just då :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Precis, det gör ju varma kläder för de behövs i kylan. ;) Bara att pälsa på.

    SvaraRadera
  5. Tack Linda för att du länkar min tävling :) och grattis till graviditeten!

    SvaraRadera