måndag 28 mars 2011

Glukosbelastning

Imorrn blir det glukosbelastning. Ringde nämligen BM idag och frågade om hon fixat en tid åt mig, men hon sa att hon inte fått tag på dem, så jag fick numret för att ringa själv. Ringde och de svarade på första försöket och jag blev inbokat kl. 08.00 imorrn bitti. Förstår inte hur jag ska klara av att fasta från kl. 22 ikväll till ca kl. 10.30 imorrn förmiddag. Jag brukar ju vara skithungrig redan vid sju halv åtta när Peter far till jobbet. *suck*

Hoppas att jag får kallelsen till tillväxtultraljudet idag.. Jag vill veta så att jag kan planera (inte för att jag har svårt att få in det i schemat, utan mer för att planera in det i mitt huvud).. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får kallelsen idag!

    Bråk är aldrig roliga men samtidigt är det jävligt synd om karlar när deras tanter är gravida! Är ju lite extra hormoner som tillkommer!

    Vad menar du med, hur vi gjorde? Hängde inte riktigt med!
    Bara smyg gifta sig i rådhuset ;-)

    SvaraRadera
  2. Tiden går verkligen fort, nu är det inte många veckor kvar!! Hoppas allt går bra imorgon och du får tid till ultraljudet snart!

    Vi har varit och kollat på en city cross idag. Jag som varit såå emot emmaljunga tyckte faktiskt den modellen var helt ok. De har bara haft inne de allra största tidigare, och de passar inte alls oss som är små och korta. :P Har gett upp om brio och crescent. Står nu mellan city crossen och kronan. Vi lär inte kunna testa kronan, visst hade du provat den? Är den nån skillnad i fjädring, storlek eller annat mellan dem? Bor på helt fel ställe när det gäller vagnar känner jag. Finns inget att testa och klimatet gör att 90% faller bort. :(

    SvaraRadera