tisdag 15 mars 2011

Magbilder v.28-32

v. 28

v.29

v.31

v.32



13 kommentarer:

  1. fin, blir säkert en liten tös!!

    SvaraRadera
  2. Tjockis :D Nej jag skoja, jättefin liten kula, är så avundsjuk :D

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack så mkt! :) Känns roligt att det börjar synas lite grann. De flesta verkar fortfarande tro att jag bara fikat lite för mkt. :/

    Var jättenöjd med skorna! Tror de kommer bli bra till våren. De tål ju inge väta så man kan inte ta nån promenad i snön med dem. Men om man ska på stan eller till jobbet så går de att använda redan nu!

    Vi åker ju ner till stlhm på min ledighet så kommer njuta och slappna av för fullt! ;) Så skönt att bo på hotell och få frukost serverad!

    Vilken skillnad förresten på magen v 29 - v 31!!

    SvaraRadera
  4. Härlig mage! Jag tror att det ligger en liten flicka där i. :) Mys mys... Kram

    SvaraRadera
  5. Sååå fiiiin!! =) är det en liten Freja där inne kanske?

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja men visst är hon! (Katrin) Hon överdriver säkert bara för att hon tappat massa läsare på sistone. Ser att hon bara sjunker och sjunker på tex bloglovin.

    Hur går det med csn och fk förresten?

    SvaraRadera
  7. Hihi, det syns att magen växt men den är såå fin. :)

    Sv: Okej, då fattar jag vad du menade. Armen är mycket bättre nu. Fick ont igår igen men efter 1 ipren så känns det bra igen. :)

    Haha, ja det är några olika golv men var ännu mer innan vi gjorde om! :) Det mörka golvet som är på de videoklipp när Love rkyper är biorummet. Alltså det golvet från Materialmännen. Tror det är det golvet på de flesta bilder på Love då vi oftast är i det rummet.

    Jo, det är lite lyxigt med stor tomt men också en MASSA jobb. Man ska klippa gräset, ta bort massa ogräs, beskära vinbärsbuskar osv. Sen var det så mycket olika träd på tomten så vi har mest lagt tid på att ta bort och inte göra iordning.

    SvaraRadera
  8. Sv: Jag missade DH i tisdags! :( Har inte orkat ladda ner så jag får se på tv.

    Vad har du i istället för youghurt? Kan vara bra ifall man får slut på det nån gång. ;)

    Ah, måla dörrar och fönster skulle jag vilja göra men går ju inte med Love hemma. I alla fall inte när jag är själv. Har både vattenbaserad och oljebaserad färg hemma så det är bara att måla på. :)
    Skönt att ni snart är klara. :)

    Haha, ja då kan du få komma hit! Jag gillar inte alls att plantera. Har lite i krukor på altanen på sommaren men inte så mycket mer.

    SvaraRadera
  9. Vilken LITEN mage! :P

    Nu var det ett bra tag sen du skrev till mig men jag har haft fullt upp! Dagarna bara springer iväg och jag hinner inte med någonting!

    Hur går det för er i all renovering? Vet du om man kan måla med väggfärg på en trähylla?

    SvaraRadera
  10. Låter smidigt med ett poängsystem för att se på serier och sånt. :) Det ska vi kolla in i kväll så får jag se vad Janne tycker. :)

    Jo, jag tänkte svärisarna kunde ha Love hemma en dag så kan man kanske i alla fall hinna grundmåla alla fönster. Men vill ha lite bättre väder, nu är det ju massa snö igen!! '

    A, fyy jag skulle med vilja känna någon som hade egen jordgubbsodling. Jag köper nog jordgubbar för flera tusen på sommaren. Köper ju inte de billigaste utan de godaste. ;) Men det är det värt. :)

    Janne har köpt hem vaniljglass så då kan vi lyxa till med det ikväll eller imorgon. Tänkte göra en med kaffe. Donkan hade ju det för några år sen och det var ju såå gott! :)

    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Haha! Jag var tvungen att kolla mitt mått och jag låg också på 32 i vecka 31! Så det så :P

    Det är vanlig vit färg som jag köpte på bahuas! Det är ju en vanlig hylla som jag tänkte måla om då den är ca 35år! Har blivit lite sliten med åren och jag är lite dumsnål! Men kanske ska lägga ut dom pengarna så man inte förstör hyllan.

    Jag tror att han bara är klumpig men man kan ju alltid kolla med BVC sköterskan nästa vecka när jag ska dit. Tack för tipset =)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Sv: Jag har nämnt hdmt för Janne men han vill bara kika på bilar just nu. Karlar alltså. ;)

    Vi har också fått runt 30 cm, hoppas innerligt det inte kommer mer bara. Jag älskar också bär, nyttiga är dem också! :) Fina att dekorera med. :)

    Lycka till med golvjakten imorgon om det blir av. :) Vi ska ev åka till Åhlèns och kika på kläder till Love. :) Har 20% rabatt på barnkläder och lite andra kuponger. :)

    Tack! Ville ha nytt på bloggen igen. :D Kram

    SvaraRadera
  13. Man ska vara tjock när man är gravid =)

    Det är ju en ganska liten hylla, därför är jag snål!

    haha! vet vad du går igenom! Jag trodde också att jag skulle få en liten bebis men när han kom ut var han 50cm och vägde 3325gram. Sista gången jag var på kontroll (41+1) låg jag på 36 men jag gick över ytterligare en vecka så jag vet inte. Födde Conny vecka 42+1 =P Lite sent kanske men han ville inte komma ut

    SvaraRadera