onsdag 23 mars 2011

Mer bebiskläder..

Just det, i förrgår hittade jag lite grejer på h&m. Hittade ett panda set för 99 kr och sen 2 mammatröjor till mig för 99 kr/styck., en korallfärgad och en vit.

Tycker set'et var supersött!

Beställde ju även lite kläder från lillamirakel.se i förrgår. Fick hem dem igår. Bodyn med nallar på blev fel, blev en vit med en större nalle på. Orkar dock inte tjorva med att skicka tillbaka, den som vi fick duger fint. Den var faktiskt riktigt söt.

Filten jag beställde var faktiskt riktigt praktisk. Fattade inte riktigt hur det var tänkt att den skulle fungera som cape, men man vek bara in nederkanten över bebis ben, sen så "paketerade" man in bebis (fäster med kardborrband). Blir riktigt gosigt. Sen så kunde man även öppna två kardborrfickor, i dem gömmer sig en dragsko, och drar man åt där så bildas det även en luva runt bebisens huvud. Riktigt praktiskt. 

Så här blir det: 

Tycker det verkar ruskigt praktiskt. Sen så är filten riktigt gosig oxå. Glad att jag fick den för 250 spänn, då den annars är i dyraste laget (799:-). Min är dock i beige och brunt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar