onsdag 23 mars 2011

Massa grejer på schemat idag!

Idag ska vi till barnmorskan, blir intressant att se SF-måttet (som vanligt). Sen ska vi på föräldrautbildning om psykoprofylax. Spännande att se om vi ska få öva något eller om det ska vara lika flummigt som annars, då det bara brukar vara diskussion utan att ha fått bakgrunds-info först(=inte så givande diskussioner). Tyvärr. Efter det blir det att fara på den riktiga profylax-kursen. Det ska bli skitkul, hoppas verkligen att den är bra och givande. Dock hört mycket bra om den (iof från kurser som hållits på andra orter, men ändå).

Förresten, funderar på om jag har UVI igen.. *suck* (hade inte för 2 veckor sen varje fall). Men tycker det svidit lite när jag kissat, plus att jag får kissa oftare (små mängder dessutom). Imorse var jag upp och kissade typ vid 05.30, kände då att jag var som öm över njurarna och kissade dessutom bara lite grann (som var ganska mörkt och nästan lite rött i?).. Har inte kunnat somna om efter det bla pga ömheten.. Känner av det nu oxå. Så ska försöka hålla mig från att kissa till i eftermiddag så att jag kan lämna ett urinprov när jag kommer till MVC. 

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra hos bm!! Och bebisen inte är allt för stor! ;) Jag var idag på rul, och jag frågade om vikten men hon tyckte inte jag skulle oroa mig så länge jag får i mig mat. Hon kände och sa att min livmoder är normalstor så allt verkar växa som det ska! :)

    SvaraRadera